Kaartje met 80 kaarsjes!

Standaard

Hallo bloggers,

begin deze week was Sooi jarig. Sooi is de vader van mijn vriendin Nora.

In het verleden hebben we regelmatig op hem kunnen rekenen bij verbouwingswerken aan ons huis en werd hij ook een vriend.
Dus nu hij toch wel een speciale verjaardag had, hij werd 80, wilde ik heel graag een ook wel speciale kaart voor hem maken. Er zijn heel wat uurtjes knip- en plakwerk in gekropen maar voor een lieve vriend is dat met veel plezier gedaan!

Zo zag de kaart er aan de buitenkant uit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En aan de binnenkant zag je eerst dit…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maar als je dan verder open vouwde zag je alle taartjes en ja hoor… met 80 kaarsjes ! šŸ™‚

 

 

 

 

 

Het was veel werk maar ik zou ZO GRAAG willen dat ik het de voorbije dagen nog eens had kunnenĀ  doen en dan met 5 kaarsjes meer, want vandaag zou onze mama 85 geworden zijn.

Met haar laatste verjaardag (in 1980) was ik niet thuis. Ik werkte toen in Zwitserland en herinner mijĀ  nog heel goed hoe blij ze was met het pakketje dat ik voor haar verjaardag had opgestuurd.

Na haar overlijden schreef ik af en toe een gedichtje of gewoon een paar zinnen in een notaboekje.
Ik deed vandaag dat boekje nog eens open en zag dat ik op 12 februari 1981 het volgende daarin geschreven had

 

Ik zou zo graag een cadeautje kopen,
maar ik weet niet welke postbode naar de hemel gaat!Ā 

 

Ik ben al zo veel ouder mam, maar heb die postbode nog steeds niet gevonden!

Gelukkige verjaardag!!!

 

Corinne

 

EĆ©n reactie Volgende »

  1. Amaai het is weer een mooi kaartje geworden degene die het kaartje krijgt zal zeer tevreden zijn.
    En voor je mams een zeer gelukkige verjaardag.:-)

  2. Mooi Corinne, mijn mama was van 9 februari 1907 en overleden op 3 januari 1995, alhoewel dat ook al even geleden is denk je bij bepaalde dagen en momenten toch met weemoed aan de tijden die je samen hebt beleefd.
    Liefs Irma

Ik ben altijd blij met een reactie dus laat even weten wat je er van denkt! Vermeld je naam ajb want anonieme reacties plaats ik liever niet.

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.