Kadoosje huwelijk

Standaard

Hallo bloggertjes,

afgelopen zaterdag was de receptie van het huwelijk van Steven en Alla.
Steven is een collega van mijn man en de directe collega’s waren voor de receptie uitgenodigd.

Er werd besloten om samen geld te geven en ik bood aan om daarvoor een kadoosje te maken.

Ik wilde al lang een ‘explosion box’ maken. Ik had er op Pinterest al verschillende mooie zien passeren. Maar het nam natuurlijk weer veel meer tijd in beslag dan ik van tevoren had gedacht, want ik kan altijd zo moeilijk kiezen en beslissen,  maar ik ben wel heel blij met het resultaat.

De buitenkant van het doosje ziet er zo uit :

En als je dan het dekseltje er af haalt valt het doosje open (daarom heet het ook ‘explosion box’):

Dit geeft je de mogelijkheid om een doosje of iets dergelijks aan de binnenkant vast te zetten om bv. zoals bij ons de centjes in te stoppen.

Even een detailfoto van de verschillende kanten :

Ik vind het echt jammer dat er geen tijd wordt gemaakt op zo’n receptie om de kadootjes open te maken want nu hebben ze natuurlijk hun reactie niet kunnen zien.

Maar de collega’s die de kaart mee ondertekenden waren enthousiast en dat is voor mij zeker ook waarom ik het leuk vind om zulke dingen te maken.

Nog een fijne avond, hopelijk kun je wat slapen met deze hitte en tot de volgende!

Corinne

 

 

»

  1. Weeral heel goe gedaan ik ben het ook al eens tegen gekomen op pinterest maar nooit zo ene ,knap gedaan !!!!! Groetjes Chris xx

Geef uw reactie

