Verjaardagen en aquarel inkleuren

Standaard

Gisteren was mijn zus jarig. Ook via deze weg nog een gelukkige verjaardag Miriam!
Zij verzamelt al jaren olifantjes (beeldjes he! voor echte is haar lift niet groot genoeg 🙂 )
Ik maakte dus ook dit jaar een kaartje met een olifant.  En om de stempel in te kleuren heb ik een aquarel-schilderechniek gebruikt met stiften op waterbasis. Dat doe ik nog maar pas, en ik kan zeker nog wat oefening gebruiken maar ik vond het toch wel een leuke kaart.

Voor mijn schoonzusje Saskia en mijn schoonvader Ferre die allebei begin mei jarig waren, maakte ik ook kaartjes waarvoor ik met inkt op waterbasis te werk ging.

Maar ik heb zeker niet alleen kaartjes ‘geaquarelleerd’.

Ludo, de neef van mijn man, werd eind april 65. Toch wel een mijlpaal. En daar hoorde dan ook een speciale kaart bij. Ik had op Pinterest al ‘explosion-box’-kaarten zien passeren en wilde dat toch ook eens proberen. Bij mij kreeg het kaartje een deksel en een bodem zodat ik het als een doosje kon afgeven, in het midden zat een klein kadootje,  maar ik wilde ook dat het kaartje op zich nog rechtop kon blijven staan. En dat is gelukt.

 

Hij was er heel blij mee!

Zo, jullie hebben weer een paar knutsels en misschien ideetjes gezien. Mijn volgende creaties probeer ik sneller te laten zien maar ja, er zijn maar 24 uur in een dag he en af en toe moet een mens ook slapen  🙂  en dan schiet het bloggen er meestal over.

Fijne zondagavond nog en tot de volgende!

Corinne

 

»

    • Bedankt hoor Dominique. Maar voor de tekst heb ik wel stempels nodig, jij schrijft dat tenminste zelf. DAT is pas kunst!!

Geef uw reactie

