Wel koud maar geen sneeuw…

Standaard

Dus zorgde ik zelf (nog maar eens) voor een sneeuwman.

Hij is al een week of 2 af maar ik had nog geen tijd om een berichtje te plaatsen.

De meeste anderen van ons knutselgroepje die het pakketje bestelden hebben hem al een hele tijd af maar ik was in november/december nog met andere sneeuwmannen bezig . 🙂 Een sneeuwman breien had ik nog niet gedaan, dus bestelde ik mee.

Het pakketje bestond uit 2 isomobollen, 15 cm en 20 cm, een isomoring, wat kralen en 4 bollen wol.

Heel leuk om te doen, eens iets helemaal anders voor mij.

En ook al voorspellen ze niet echt sneeuw, bij ons staat een sneeuwman!!

img_5036 img_5038‘Gelukkig’ blijft het nog een paar dagen koud, dus smelten zal hij niet meteen doen.  🙂

Bedankt voor je bezoekje, keep it warm en tot de volgende keer!

Corinne

 

»

  1. Goe gedaan !!! Ik denk dat blauw toch iets of wat je lievelingskleur is het staat heel mooi .Vergeet de verwarming maar niet af te zetten of hij is gesmolten (hi hi) .tot de volgende Chris xx

Geef uw reactie

