Recycleren voor kerstversiering

Standaard

Hallo bloggers,

mijn schoonzusje Cindy staat dit weekend weer op de kerstmarkt in Lier.

Ik ben dus de laatste weken/maanden flink in de weer geweest voor haar. Nu ja, voor haar. Zij is zo lief om wat van mijn knutsels in haar kraampje te zetten, zodat als het verkocht wordt ik mijn knutselbudget wat kan ‘spekken’.

Ik probeer elk jaar toch wat nieuwe ideetjes uit te werken en dankzij Pinterest lukt dat goed. Te goed eigenlijk want ik heb nog ideetjes voor de volgende 20 jaar … ­čÖé

Ik maakte van (kapotte) gloeilampen deze elanden, pinguins en sneeuwmannetjes.

En ook van sokken maakte ik wat sneeuwmannetjes.

Het lijkt wel het jaar van de sneeuwman want van handschoenen maakte ik de volgende groepjes.

Nu maar afwachten of het verkoopt natuurlijk.
Wil je nog een kijkje gaan nemen bij het kerstkraampje van Cindy, kan dat nog tot morgenavond.
flyer-kerstmarkt-2016-op-a5

Fijn weekend nog en bedankt voor je bezoekje!
Corinne

»

  1. Het is altijd een plezier om de dingen te bewonderen van jou of je ze nu in het echt ziet of op foto het blijven pronkstukjes en ik kan er altijd naar blijven kijken. je hebt dat weer heel goe gedaan hopelijk verkoopt het goed .Ben al benieuwd naar het volgende???groetjes Chris xxx

Geef uw reactie

